//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
BIRTHDAY AKU?? SAMBUT?? :(
Wednesday 21 December 2011 | 08:47 | 0 Comment(s)


awak2,, birthday saya da nak dekat.. saya hope saya boleh celebrate dengan family,, boyz saya n mem2 saya.. tapi macam tak dapat pulakkan nak celebrate dengan pakwe sebab dia jauh la.. dia stay dekat pontian sedangkan saya dekat pasir gudang.. huhu..

awak2,, saya sedih tau tak dapat celebrate dengan dia.. tapikan kalau saya tak dapat celebrate dengan family lagi la saya sedih.. saya takut kalau mak n abah buzy time birthday saya.. sedih tau family tak ada masa birthday.. rasa macam tak dihargai pun ada..

awak2,, saya harap kalau saya tak dapat sambut dengan family pun dapat sambut dengan mem2 or boyz pun ok gak.. janji sambut.. baru la rasa kita dihargai kan??

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.