//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
KESEDIHAN MENGUASAI DIRI
Tuesday 27 December 2011 | 23:56 | 0 Comment(s)


awak2,, kenapa semua itu hanya dusta?? kenapa?? saya harap sangat yang itu semua bukanlah dusta.. tapi apakan daya saya.. perasaan tak boleh di paksa kan?? sabar je la..

awak nak tahu tak,, bila coment2 semalam saya happy sangat.. gila2 happy.. saya pikir itu adalah kisah benar tetapi huh.. semalam saya amat yakin sekali yang saya akan dapatkan awak semula.. tetapi bila tadi saya tanya dekat mem awak,, dan dia cakap DUSTA keyakinan itu da hilang.. suku hati saya dah hancur wq.. tapi saya tak akan berputus asa.. saya tetap dengan pendirian saya.. SAYA AKAN TUNGGU AWAK SAMPAI BILA2..

awak2,, tadi saya tenguk wall awak.. hati saya sakit.. sakit sangat bila baca apa yang ada dekat wall awak tu.. kenapa lah terlalu sakit hati ni kan..

awak2,, betul ke yang hati awak ta ada langsung pada saya lagi?? kenapa bende ini boleh berlaku..
kenapa lah saya dengan awak boleh putus.. kenapa?? awak nak tahu tak?? dari sejak kita berpisah dulu,, dekat fikiran saya asyik tertanya-tanya kenapa awak minta putus?? kenapa awak minta putus?? andai awak baca blog ni,, plizz jawab soalan saya tu k.. saya nak tahu sangat..

awak2,, saya nak bagitahu awak yang saya sayang sangat dekat awak.. biarlah orang yang baca blog ni cakap saya muka tak malu ke pe ke.. saya tak kisah.. saya cuma nak awak tahu yang saya teramat sayang dan cinta kan awak..

LOVE YOU LA YUNK

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.