//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
< KEHILANGAN >
Saturday 14 January 2012 | 16:26 | 3 Comment(s)


awak2,, dekat sini eyda nak bagitahu yang eyda kehilangan dua orang yang sangat eyda sayang dalam satu masa.. sedih tau eyda.. eyda nak halang diaorang tapi tak boleh.. sebab eyda tak ada apa2 hak pun.. jadi,, eyda terpaksa biarkan diaorang pergi walaupun hati tak mengizinkan diaorang pergi dari hidup eyda..

AKIM



dia pergi dari hidup eyda.. eyda sendiri tak tahu kenapa.. jawapan dia bila eyda tanya dia kata dia nak study.. ok lah.. kalau tu yang akim nak,, eyda turut kan.. eyda tak bantah.. eyda akan pastikan yang kita tak akan berjumpa,, bertegur n berselisih.. tengs akim buat eyda macam ni.. 


SHEQAL 



beb,, aku tahu aku da banyak sakit kan hati kau.. aku minta maaf sangat2.. bukan niat aku nak menyakitkan hati kw,, aku tak ada niat langsung pun beb.. n aku nak bagitahu kau somethg,, sayang n cinta aku terlalu kuat dekat AMIN.. maafkan aku.. jangan marahkan aku lagi sheq.. aku tahu kau akan baca blog aku ni.. aku harap bila kau da baca ni kau dapat maafkan aku k.. kalau la kita still mem,, aku tak akan sakitkan hati kau lagi.. n aku nak bagitahu,, walaupun aku tak terima kau aku tetap sayang kau..


kalau akim n sheq still nak ber-hubung dengan eyda lagi,, just tell me.. eyda terima korang asalkan korang maafkan eyda.. peace.. :)

SAYANG KORANG FOREVER 

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.