//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
<< rindu sama dia >>
Sunday 12 February 2012 | 14:33 | 0 Comment(s)


hai korang semua..




aku rindu gila la dekat sorang mamat ni.. bila rindu aku selalu tengok pic2 dia.. hehe.. tadi aku tak tahu macam mana boleh bukak status2 lama aku.. sekali terjumpa yang ni..


perghh.. mula la air mata mengalir ken.. sedih seyh baca ni.. bukan sedih apa pun,, just sedih sebab terlalu rindukan dia je.. n kalau boleh saat indah macam tu nak ulang balik je.. huhu.. aku nak baca status2 yang lain pulak tapi tak boleh.. takut air mata kuar dengan lebih laju.. huhu..

sekian..

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.