//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
hari yang penat but aku happy
Friday 17 February 2012 | 19:11 | 0 Comment(s)
semalam bersamaan hari khamis 16 FEBRUARI 2012 hari yang sangat2 penat buat diriku.. tak ada masa rehat langsung kowt.. sebab apa aku tak rehat?? sebab semalam aku ada EASY MATH dekat SMK Dato' Penggawa Timur.. penat gila kowt.. tapi dapat membahagiakan aku kan mr.S.. hahax

meh aku cerita dari first sampai last.. :)

aku excited gila kowt pagi2 tu sebelum pergi sekolah.. sebab?? sebab,, aku akan berjumpa dengan si dia.. pujaan hatiku.. hahax.. kita cepat kan je k..

masa mula2 masuk dewan tu bapak r.. bengang gila kowt.. malu tu.. sebab?? ntah la.. tapi itu memang sifat ku.. hehe.. lepas da cari tempat duduk,, apa lagi duduk la ken.. buat bengang aku je berdiri.. u all bayangkan setiap sekolah yang masuk dewan aku tengok je sorang2 (budak lelaki je).. sebab aku nak cari si dia.. tapi sampai semua tempat da full aku tak nampak dia.. sedih aku.. mula2 aku pikir dia tipu aku. huhu.. bila time tetamu kehormat datang we all berdiri sebagai tanda hormatlah katakan.. korang bayangkan time tengah tetamu kehormat tu salah seorang daripada diaorang adalah kazen aku.. perghh!!! nasib baik dia tak nampak aku.. :) .. bila tetamu kehormat tu da naik ats pentas n lepastu kitaorg wt apa ntah tiba2 kitaorang di minta duduk.. 

tiba2,, aku terpandangkan someone.. OMG!!! aku ternampak si dia.. rupa2nya dia tak tipu aku.. n korang nak tahu tak apa yang aku kesalkan?? yang aku kesal kan gila2,, buat penat aku je scan sorang2 yang masuk dewan tadi.. kalau lah aku tahu dia da sampai tak hingin aku nak scan sorang2.. hehe.. lepas tu banyak kali jugaklah kitaorang kena bangun duduk bangun duduk.. hehe.. tapi tak apa.. aku suka because aku dapat tengok muka dia.. hehe.. tiba time rehat sekejap aku g lah buang sampah,, bila nak balik ke tempat duduk aku tu,, boleh plx bertembung dengan dia.. aku mula2 malu nak jumpa dia,, sebab tu aku elak dari dia.. maafkan aku sayang.. hehe.. lepas tu kitaorang belajar lah math ken,, aku perasan dia asyik pandang2 belakang je,, aku tahu la ramai budak pompuan cantik2 dekat belakang tu,, tak payah la tengok2.. jelez aku taok..

lepas tu kitaorang pergi lah makan tangahari + solat.. masa nak cari tempat duduk tu,, boleh pulak dia main swit2.. aduh.. buat bengang aku je.. budak2 pompuan kelas first sekolah aku tengok je ken.. perghhh... malu siot... semua ni sebab kau yunk.. huh.. hehe.. tapi aku tak kisah.. aku suka.. ( gatal ).. lepas makan nak la pergi solat kan.. dalam perjalanan nak pergi solat tu boleh pulak bertembung dengan dia lagi.. tapi aku rasa dia tak perasan kowt.. maklumlah.. siapa lah aku ni ken.. hehe.. :D  ..

lepas solat masuklah dewan balik,, aku cuba lah cari2 dimanakah dia duduk.. tapi tak jumpa2.. aku tak putus asa.. aku cari lagi.. akhirnya jumpa,, tapi sepanjang lebih 30 minit - 1 jam kowt dia tak tengok aku pun.. sedih gila.. dari situ aku dah mula badmood.. sedih tahu tak.. aku je tengok dia,, dia?? langsung tak tengok aku.. huhu.. :'(  ... rasa semalam macam nak terus je merajuk dengan dia.. tapi tak jadi pulak.. tak tahulah napa.. dalam pukul 4 kitaorang ada rehat lagi.. tapi tak lama.. kejap je.. dalam masa tu lah aku DATING dengan dia.. hahax.. malu tu,, tapi tahan je lah kan.. bukan malu apa,, aku malu nak jumpa dia.. sebab?/ sebab itu memang sifatku.. hahax.. 

aku potong lah.. panjang sangat lah.. hehe

time dah nak balik tu,, aku bangon lah kan,, aku perasan dia tengok aku tapi aku tak nak tengok dia.. aku malu.. hehe.. bila time dah nak keluar dekat pintu tu,, aku pusing lah tengok dia buat kali terakhir,, aku harap sangat kali ni dia tengok aku lagi,, tapi harapan hanya tinggal harapan.. dia tak pandang pun..

u all tahu,, dalam bas boleh pulak air mata jernih ni jatuh,, buat malu aku je.. nasib baik tak banyak.. hehe.. aku nangis sebab apa?? sebab dia tak hingin pun tenok aku masa aku nak balik. tu.. sedih tahu tak hati ni.. korang tak tahu apa yang aku rasa.. huhu.. tapi tak apa.. aku lupakan kisah tu..
aku lupa nak story kat korang tadi,, masa aku t\baru nak amik air sembahyang dekat surau masa solat zohor tu,, adalah sorang budak SMK Pasir Gudang ni tegur aku.. dia tanya,, " ni eyda ea?" lebih kurang macam tu lah..hahax.. malu siot..

itu sahaka untuk kali ini..
daa..

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.