//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
KEKASIH HATI YANG BARU??
Monday 13 February 2012 | 21:36 | 0 Comment(s)

CAPITAL "A"

aku dah boleh lupakan capital "A" sedikit demi sedikit.. aku bersyukur sangat-sangat.. aku harap aku boleh lupakan capital "A" tu 100% .. bukan lupakan terus.. maksud aku lupakan kisah yang pernah terjadi antara aku dan dia.. aku dapat lupakan capital "A" kerana bantuan seseorang.. <3 <3 <3

sekarang hati aku mula terpaut dekat someone.. dia mengajar aku supaya tidak membenci lelaki.. dia sangat awesome.. kau suka sifat yang ada pada dia.. kitaorang share2 story.. banyak la story2 kitaorang ken.. hehe.. dia memang betul2 mendapat tempat dekat hati aku..

aku tidak mengharapkan dia 100%.. sebab aku tahu aku akan di tolak suatu hari nanti.. sebab hati dia dah terpaut dekat seorang akak ni ( aku tak pasti sangat ).. hati aku amat lah sedih ken bila dapat tahu berita tu.. tapi apakan daya,, perasaan cinta tak boleh nak dipaksa kan.. biarlah aku pendam je perasaan ni.. biar dia tidak mengetahui apa yang ada dekat hati aku ni..

walaupun hati aku koyak + sedih,, aku akan jahit balik n aku akan buang perasaan sedih ni.. aku tak nak dia nampak kesedihan yang aku alami ni.. biarlah dia nampak aku HAPPY sedangkan dalam hati hanya aku dan ALLAH sahaja yang tahu.. aku takkan luahkan apa yang aku rasa ni dekat dia.. sampai bila2.. biarlah dia tahu sendiri dari perlakuan ku ataupun tak tahu kangsung lagi bagus..

sekian..

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.