//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
WEYH!!!!!! HAPPY RASA DI HATI.. :)
Tuesday 21 February 2012 | 17:19 | 0 Comment(s)
korang tahu tak happy tu hape?? happy tu suka la snegal.. tu pun tak tahu.. hahax.. hati aku berbunga-bunga sekarang ni.. korang ada?? hahax.. aku ada.. sian korang x de.. hehe.. aku happy gila ni.. sebab apa?/ jom ikuti cerita kat bawah ni..

korang tahu kan dekat Pasir Gudang ada Festival Layang- Layang.. ok.. kalau korang tahu bagus,, kalau tak tahu tu tadi aku dah bagitahu.. hahax.. sebenarnya aku keluar dengan dia masa hari last festival tu.. best gila korang tahu tak.. hahax..  aku keluar sebenarnya 3 orang je.. aku ,, mem aku ( BEEHA ) n dia (sheqal ).. mula2 3 je.. pastu beeha ajak lah mem kitaorang nama dia FIKRIE.. so jadi semua sekali berapa?/ 4 lah.. lambat seyh korang ni kira.. hehe

best lepak dengan mereka.. masa baru2 sampai kitaorang 3 orang je.. masa sampai tu kitaorang lepak dekat PB dulu.. PB tu apa?? Pusat Bandar lah sayang.. tu pun tak tahu kah?? hahax.. masa lepak kat sana tak wat pape pun.. just minum2 dulu.. relax2 kejap pastu baru gerak tasek.. dekat tasik best kowt.. teramatlah best wa bilang sama lu.. masa baru2 sampai tu kitaorang lepak depan tasik.. saja nikmati keindahan alam.. ecece.. ayat aku.. hahax..

lepas dah lepak dekat sana,, kitaorang gerak la cari air.. sebab haus gila.. panas kowt.. hehe.. dalam perjalanan nak g beli air tu,, terserempak lah dengan fikrie,, so bila dah terserempak,, dye join lah kitaorg sekali ken.. hehe.. nasib baik dia seorang yang sporting n hapening.. senang nak bergaul dengan dia nie.. ehh?? apa aku story sal mamat tu.. lari tajuk dah.. hahax..

lepas dah beli tu kitaorang jalan2 lah.. cari tempat duduk.. nak lepak2.. dalam perjalanan tu mulut si beeha n fikrie tu tak reti senyap kowt.. bertekak je diaorang tu tau.. aku dengan buah hati aku tu relax je kan sayang.. hehe.. bila dah dapat tempat duduk,, kitaorang duduk lah ken.. aku biasalah duduk sebelah dia.. hehe.. best tau.. :) kat sana kitaorang snap2 pic.. hehe.. malu kowt dengan dia tu.. hahax.. da penat stay situ atau di kenal pasti sebagai boring,, kitaorang bla lah ken.. cari tempat lain pulak.. kitaorang jalan punya jalan jumpa lah satu tempat ni cantik.. tapi kena seberang jambatan lah.. atoyai,, tu yang aku lemah tu.. seram tahu tak lalu si tu.. bayangkan kalau aku jatuh dalam tasik tu?/ perghh!!!! tak dapat aku bayangkan seyh..

beeha tak follow aku n sheq coz dia dah alapr gila bapak.. so fikrie yang baik hati ni teman kan lah ken.. alu dengan sheq go lah tempat yang aku n dia nak tuju tu.. lepas je dah redah jambatan dengan bantuan dia,, kitaorang cari lah tempat duduk.. tapi kat situ tak berapa menarik so dia ajak lah aku stay dekat jalan sesat2.. hahax.. aku tak tahu apa nama tempat tu.. best tempat tu.. lawa sangat.. pada aku lah.. hehe.. aku lepak lah dengan dia kat situ,, pas tu beberapa minit kemudian beeha n fikrie pun sampai..

kita lompat ea.. tak kan nak cerita semua ken..

lepas dah penat dekat tasek.. kitaorang 3 orang pergi lah PB balik.. kenapa 3 orang?/ sebab fikrie dah tak join kitaorang.. dekat PB kitaorang karaoke.. tapi semua penuh.. so kitaorang terpaksa lah tunggu.. time tunggu tu,, boleh pulak aku menangis,, sebab ape?/ tak boleh bagitahu lah.. hehe secret.. bila dah time kitaorang,, apa lagi,, masuk lah ken.. masuk dalam bilik tu beeha lah start memekak dulu.. hahax.. aku?? biase lah.. berkepit dengan dia.. sebab lagi 1 jam kowt kitaorang dah nak berpisah.. huhu.. sedih rasa hati..

paling sedih lah ken,, masa dia bgi aku coklat.. perghh.. terharu taok.. sebab dia still ingat keinginan aku.. huhu.. :'( .. sayang,, love you lah.. tengs k.. kat dalam tu aku memekak nyanyi lagu MY HEART WILL GO ON.. hahax.. hancur kowt sore aku.. tapi ada aku kisah?? kata nak happy2.. happy lah tu ken.. hehe.. lepas dah habis karaoke tu kitaorang berpisah.. sedih kowt.. tak cukup satu hari jumpa dia.. :'(

dekat bawah ni ada pic2 aku dan dia..
sorry to fikrie n beeha.. 
pic korang nanti k..
sheqal tak upload lagi.. sorry..



in this pic aku nampak gemok..
ohh tidak!!!!!!!!


sweet x?? hahax


muka aku macam hape..


rapat nya kami.. <3


ni kerja fik la ni..
amik pic dari belakang


hidung aku merah.. sebab??
tgk tadik dekat bawah jambatan tu.. :D


ntah pape muka aku

 tak akan ku lepaskan tangan mu..


comel kan aku??

stop sampai sini cerita aku..
daa dulu..
tata...




Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.