//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
BUKAN KU TAK SUDI
Sunday 4 March 2012 | 18:53 | 0 Comment(s)
assalamualaikum to muslim

hai to non muslim

post eyda kali ni khas untuk dia..
kalau korang nak baca,, baca lah..
tak nak baca pun eyda tak kisah..
sebab eyda tahu dia akan baca..

b,, aku mintak maaf.. bukan aku sengaja tak nak on9.. tapi masa kau suruh aku on9 tu aku tengah pening kepala tahap gaban..



maafkan aku.. aku langsung tak boleh bangun masa tu.. aku nak bagitahu kau,, tapi aku tak boleh gerak.. bukan aku sengaja.. 

b,, aku tahu kau marah.. maybe lagi teruk dari tu macam kecewa sebab aku tak on9.. tapi bila aku on9,, kau pulak da off9.. aku cuba wat call me back,, kau tak layan.. aku suruh mem kau bagitahu kat kau yang aku suruh kau on9,, tapi kau tak on9 jugak..

sedih tau tak hati ni.. dengan pale aku yang pening ni aku sanggup on9 walaupun ianya sangat menyiksakan aku.. aku on9 pun sebab aku nak lepaskan rindu kat kau.. tapi,,,  huhu.. ntah la..

hati aku sedih sangat..

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.