//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
<< PERLAKUAN AKU YANG TAK PATUT DI MAAFKAN >>
Sunday 8 April 2012 | 19:37 | 0 Comment(s)
ASSALAMUALAIKUM

HAI


korang,, ape korang rasa bila putus cinta?? sedih kan?? perit kan hati ni?? macam tu lah apa yang eyda rasa.. PUTUS.. kata2 yang sebenarnya eyda tak nak dengar dan sebut.. tapi nak buat macam mana.. terpaksa juga lalui benda itu.. bersabarlah wahai hati.. tabahlah dikau..

kenapa hati aku mudah sangat berubah?/ kenapa?? gara2 itu aku sudah melukakan hati orang yang aku sayang.. aku sedih melihat dia sedih.. kenapa???

aku sayang kan kau sheq,, aku cintakan kau.. aku hanya minat dekat dia je.. aku tak de rasa cinta dekat dia.. kenapa kau tak faham sheq?? aku perlukan kau sheq.. aku perlukan kau dalam kehidupan aku..
tapi aku tahu.. tak mungkin kau akan kembali kat aku kan.. 


aku pun berjanji dengan diri aku,, aku tak kan datang semula dekat kau.. aku tak nak kau sakit hati lagi.. aku tak nak lukakan hati kau lagi.. aku tahu kau akan baca blog aku nie.. aku ada pesanan untuk kau..


b,, ayang nak b tahu yang ayang betul2 sayang kan b..  ayang akan pergi dari hidup b.. b take care k.. ingat,, jangan bangon lambat lagi time cuti.. ayang dah x de untuk kejutkan b.. jangan degil lagi k.. n jangan asyik nak kerja je.. kerja sekolah x nak buat.. ingat k.. n tolong berjimat cermat taok.. barang2 tu b simpan elok2.. lau da x nk simpan sila pulangkan k.. walaupun benda tu semua tak mahal..  only that.. ayang undur diri dulu..

NI LAST AKU PANGGIL KAU B..
___________________________________________________________



walaupun aku sedih kehilangan dia,, aku kena kuat kan diri.. walau macam mana sekalipun.. aku kena kuat..

DAYA BOLEH!!!!!!!!!

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.