//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
<< SAKIT HATI >>
Tuesday 17 April 2012 | 15:48 | 0 Comment(s)
assalamualaikum..

hai..

korang apa khabar?? di sini sihat2 saja ( typu,, baru pagi tadi muntah2 )..  hahax.. tak tahu la kenapa boleh pulak muntah2 pagi tadi.. bila eyda tanya dekat mak,, kenapa boleh muntah2 pulak.. mak cakap.. " TU LA KAU,, TAK MAKAN SAYUR ".. hahax.. eyda tak suka ayat tu.. tolong la jangan libatkan sayur dengan eyda.. tak suka la mom.. eyda suka buah2an je k.. sayur?? nak suruh eyda makan?? memang tak la kan eyda sentuh.. hehe..

balik kepada tajuk.. sebenarnya eyda sakit hati dekat capital R ni tau.. ish.. sape tak sakit hati.. dia chat dengan MEM2 POMPUAN,, ADIK ANGKAT n KAKAK ANGKAT mesra kowt.. terasa tau hati ni.. bukan eyda nak kong2 dia.. tapi hati ni tak dapat terima lau macam tu cara dia layan kwn pompuan,, adik n kakak angkat dia.. eyda tak kisah lau dia nak chat nan diaorang tu semua.. but,, jgnlah mesra sangat yunx.. tak sayang orang kat sini ke??


sorry k capital R lau awk tak suka saya buat macam ni.. tapi ni adalah apa yang hati saya rasa.. sorry k sayang.. awk pun sakit hati kan lau saya layan mem2 lelaki saya mesra2.. nasib baik saya da putuskan hubungan dengan semua abang angkat saya.. lau tak,, mesti hati awk pedih kan.. hehe..


ingat k capital R.. jangan nak menggatal sangat tau..
sayang awak la..
<3    MRI    <3

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
Hello, welcome to eyda's blog.. dah masuk sini jangan lupa follow eyda k.. just letak link blog korang kat cbox tu then,, eyda akan follow korang.. jangan risau.. :)

Tagboard

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak LetthaQay
Background And Images : 
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.